Lemontea

Punishment fits the crime

Kategori: Modeling

Foto: Peter Bengtsson Knochenhauer © All Rights Reserved
Make Up: Karin Törnqvist 
Styling: Frida Walström

Del 3/3 av bilderna som jag tog med ûberduktiga fotografen Peter Bengtsson för ca 2 månader sen. Bilderna är tagna hemma hos honom i hans fantastiska lägenhet med 3-4 meter i tak med egen studio. Header-bilden är tagen under den fotodagen. Gillar verkligen hans bildstil och redigering. Stylisten var också riktigt duktig och trevlig - sånt blir man alltid glad av :) Hon hade med sig en mängd kläder från hennes sajt Vintagesmulor.se. Ni borde kolla in den, inte bara för att det är jag som är på framsidan där, utan också för att hon har grymma vintage-kläder där som hon får in lite då och då. Fick bl.a ha en blå Diorklänning på mig som kommer därifrån under fotosessionen ;).
Den är även med på min header-bild.
Karin var jätteduktig med sminkningen som vanligt men det är hon alltid (har jobbat med henne förrut) så no surprises där. Hon hade varit med och sminkat till STHLM-fashionweek bland annat.
Nu måste jag städa som en dåre för snart kommer Jonas Wahlin (fotograf) hit och ska fota bilder med temat "morgongåva". Lite sensuellt, svartvitt, tidlösa, skira bilder. Ska bli kul :)
Bilderna jag tog Med Patrick Moser igår kommer jag att lägga upp sen också. Mycket plåtningar nu, men det är det jag gillar. Ska försöka att hinna med en solprommenad med min babe sen också för imorgon bitti åker jag hem till Dalarna över påsk <3
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: