Lemontea

Iman Aldebe

Kategori: Modeling

Här kommer lite bilder från visningarna jag gick under Malmöfestivalen för supercoola designern Iman Aldebe!






Foto: Alex Wayne

Eftersom att det här var mina första två visningar så var jag lite ovan och grön vad det gällde att gå på runway och så där. Men enligt designern som jag och kära mormor var hemma och fikade hos dagen innan vi drog till Malmö så gick jag som att jag hade gjort det här massor gånger förrut! Sånt blir man alltid glad av att höra :)

Vad det gällde arbete så var det full fart hela dagarna, från ett på dagen till tio på kvällen ungefär. Men det var kul, så otroligt kul! Fick riktigt bra kontakt med alla tjejerna som gick med i visningen också. Otroligt snälla framförallt och glada. Ett skönt gäng alltså. Gillade speciellt när vi blev kissnödiga i pausen och fick lov att springa över gatan i full mundering med smink, hår och kläder från visningen bara för att kissa ;)

Det var fotografer och press överallt så jag hoppas på att få se fler bilder från visningen då jag själv glömde min kamera hemma. Glömskan själv.

Det här är iaf något jag känner verkligen är så rätt och naturligt för mig, och det är bara början. I slutet av september så har jag 4 visningar att gå. En av dem på Berns. Puss!

Kommentarer

  • Jenny säger:

    snyggt helena, kände inte igen dig först ^^

    2011-08-28 | 14:30:11
  • Jonis säger:

    Åh, NAJS!

    2011-08-28 | 14:31:39
    Bloggadress: http://jonsjoberg.blogg.se/
  • Ann säger:

    Åh grattis till din första visning, du ser ut som att du hör hemma på en runway :)

    2011-08-28 | 15:26:27
    Bloggadress: http://kykyri.com

Kommentera inlägget här: