Lemontea

Behind the scenes i Ösmo

Kategori: Modeling

(Modell: Jag Fotograf: Ann Kykyri Make Up-Artist: Fanny Axelsson)
En Behind the scenes bild från gårdagens plåtning i pyttelilla Ösmo. Fotografen hette Ann Kykyri och det var faktiskt hon som introducerade mig för Modellbilder.se i höstas. Jag hade aldrig tidigare fotat så kallade fashion-bilder (förutom när jag varit blogg-modell åt Amanda) så man kan säga att det var genom den plåtning som jag blev intresserad av att verkligen köra fullt ut med modell-grejen. Men vilken tur att det blev så! För det här är verkligen något som jag tycker om :)
Igår körde vi iaf ett tema som skulle vara tänkt som en Lady Gaga/attityd/fashion/starka uttryck och poser-plåtning. Dock en mörk Lady Gagag eftersom att jag färgat om mitt blonda hår till mörkbrunt. Gillar att förnya mig. Bilderna från plåtningen kommer väll att komma upp här på bloggen om några dagar. Hade dessutom turen att få posa tillsammans med en eldad motorcykel som bara råkade stå väldigt lägligt till på vårat foto-location. Håll utkik!
:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: