Lemontea

Wahlin photoshoot

Kategori: Modeling

Bilder från underklädes-plåtningen som jag gjorde med talangfulla fotografen Jonas Wahlin för ca 3 veckor sen. Detta var min första underklädes-plåtning någonsin och jag är glad att jag gjorde den med Jonas. Han var väldigt rolig och bra på att coacha. Han fick en att känna sig avslappnad och hjälpte till bra med att visa vilken känsla han ville ha från mig som modell. Det är väldigt viktigt att den här typen av fotograferingar har den rätta känslan och att man gör de rätta rörelserna så att det inte blir smaklöst. Men jag tycker att vi fick till det bra!
Just det här var ett uppdrag för Jonas Wahlin som egen fotograf. Han fotar det mesta från bröllop, mode, studiobilder, fina ert, reportage, ja det mesta. Han ville att vi skulle fota ett tema till hans hemsida som visade var morgongåva var för något. Morgongåva är en slags fotografering man brukar göra när man gifter sig och sedan ger till sin brud/brudgum. Oftast så visar det hur bruden gör i ordning sig på morgonen inför bröllopet men det kan också vara vanliga tidlösa underklädes-bilder. Vi gjorde både och. Dock visar jag bara underklädes-biten nu. Kanske visar förberedelse-bilderna senare. Men detta var då till för att folk som vill anlita Jonas som bröllopsfotograf m.m. ska kunna se vad morgongåva-bilder innebär, och ja resultatet ser ni här :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: