Lemontea

Inspoo

Kategori: Modeling













Inspirationsbilder till morgondagens plåtning som kommer att ske under St Eriksbron. Mycket svart, svårt, "high-trash-fashion", rökning, nät, spets, trasigt och slitet - ja ni ser ju. Kommer att bli kallt eftersom att det är i slutet på oktober med ska väll inte dör allt för mycket.. Jag gillar förövrigt att ta fram inspirationsbilder till alla plåtningar jag ska göra. Då får man en bra översikt på hur man ska beté sig, vilka känslor/uttryck/poser man ska förmedla och vilket stuk på fotona det kommer att bli - för att inte tala om stylingen! Det är superviktigt då det är jag själv som ska vara stylist imorgon. Är ibland min egen stylist till TFP-plåtningar och då måste man tänka på att ta fram passande kläder och accessoarer några dar i förväg för att se hur det blir. Visserligen gör jag ju aldrig det några dar i förväg för att jag är världens största tidsoptimist men kvällen inan blir det iaf ;)

Hoppas på amazing pics!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: