Lemontea

IRL aftershoot

Kategori: Life









Bild av dagens sminkning från plåtningen.
*Undra om Jörgen borde vara orolig ;)

Nej, men seriöst jag tror bilderna från våran plåtning idag blev asum - kändes riktigt bra och de bilder jag hann se på hans datorn verkade lovande :)

Sedan känns det verkligen som att jag har så himla mycket spännande på gång just nu! Plåtningar, jobb och visningar hit och dit - riktigt kul. Men jag vill lixom inte gå ut med någonting innan allt är 100% klart och inom den estetiska världen så är allting alltid ungefär 89% klart innan man ändrar något (tid, plats, datum) hehe..

Men spännande som faaasen kan jag i alla fall säga att det är! :D

Kommentarer

  • emelie säger:

    åh vad roligt Helena med allt alltså! vi måste träfas snart dricka vin eller nåt puss

    2011-10-12 | 09:40:21
    Bloggadress: http://unicorn.devote.se

Kommentera inlägget här: