Lemontea

Lite sol och chill-tid

Kategori: Life

 
 
 
 
 
<3
 
 
 
 
 
Detta är vad jag gör om dagarna just nu. Tar långa prommenader i solen på eftermiddagarna, lyssnar på Coldplay, spelar piano, målar, ritar, funderar på om jag ska börja skissa lite kanske?, gosar en väldigt massa med min gris Bull <3, plockar fram lite bilder till min nya modellsida, tittar på tv/kollar på film, äter lunch i solen och försker helt enkelt bara att bli lite mera hel. Känns himla skönt faktiskt.. lite trist kanske, men ibland behöver man det. Och idag lyckades jag till och med få solsting. I April lixom :/ Känns som att bara jag kan lyckas med det. Ja, jag är ju typ sjukt, jäkla känslig mot värme och kyla, så borde ha kommit ihåg det, men varje år så har man lixom lyckats glömma bort det och så får man bli jobbigt påmind om det sedan ^^ ha ha. Yes. Men imorgon blire lite Second hand shopping + prommenad ( om jag är hel från kvällens solsting) och sen chilling. Har faktiskt tänkt att det vore kul att åka tillbaka till Stockholm nästa vecka också.. Helt ospikat såklart, men vore roligt. Har lite plåtningar, visningar och events som jag skulle vilja gå på men vi får se. Jag har inte planerat något alls egentligen, och det blir bäst så. 
 
<3
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: