Lemontea

Frida Börjesson

Kategori: Modeling

 






 

 



 



Foto: Frida Börjeson © All Rights Reserved
Make up: Amelia Cazorla

Hittade lite "gamla" bilder från i sommras då jag var på plåtning med Frida Börjesson i hennes studio på kungsholmen. Gillade verkligen alla som var inblandade i sessionen och har flera gånger efteråt sagt att den MUAn var den sötaste jag haft :) Spansk, trevlig och hade jobbat i branschen i 12 år. Såklart jag ville prata lite egenkomponerad spanska med henne också - min specialitet när jag hittar spanska människor hehe.
Anledningen till att jag inte laggt upp dessa förrut har helt enkelt varit för att jag inte tyckt om dem. Inte alls faktiskt. Men nu när jag tittar på dem flera månader i efterhand så gillar jag dem. Rätt mycket också. De är annorlunda och annorlunda ÄR ju faktikst coolt. Men då i sommras så tyckte jag verkligen inte det. Jag gillade varken redigeringen då jag själv är fotograf sedan förrut eller min insats som modell. Visst finns det bättre bilder av mig som modell men dessa är inte alls dåliga som jag trodde då. Undrar vad sådant beror på. Att man kan tycka att man ser så himla ful ut på bild och är allmänt missnöjd med allting ena stunden till att man sedan ändra sig och gilla bilderna riktigt starkt istället?

Nu tycker jag att de är coola i sina udda färger och redigering, min insats är också bra, inte asum, men väl godkänd och jag lägger faktiskt upp dem här på min blogg för att jag godkänner dem nu :)

Kommentarer

  • Ann Kykyri säger:

    Oj sålustigt att du inte gillade dem, i mina ögon sticker verkligen dessa bilder ut. Bild no4 i din serie slår hårdast, i mina ögon. Färgerna, miljön, posen, sminket - a killer! :D

    2011-11-08 | 09:02:21
    Bloggadress: http://kykyri.com

Kommentera inlägget här: