Lemontea

I am back again bitches

Kategori: Life

Yo!
Länge sedan sist. Vad har hänt?
Jo, jag såg till att skaffa mig ett "riktigt" jobb som ger mig mera lön än vad något av mina fabulösa modelljobb någonsin har gjort.. Flyttade förra veckan (eller ja, jag håller väll fortfarande på lite i slutklämmen för jag har lite saker kvar att hämta och så u know). Sen.. . ja. Jag har precis insett att jag måste börja komma igång med livet också :) De senaste 3 månaderna har jag i princip baara jobbat. På mitt nya jobb alltså. På Cafét/Resturangen/Baren. Bolero Bueno Cafe. Mitt emot Åhléns city i fall någon skulle känna för att svänga förbi och ge mig en puss eller så. Det är nice för man får ju mat och så där. Sen räcker pengarna från lönen till hyra och puder ibland också. Every girls dream
Men jag har som sagt bara jobbat sedan jag började där i slutet på December och inte hunnit göra någonting annat ungefär :/ Det har inte varit så kul. På min lediga tid har jag bara hunnit diska, tvätta, laga mat,handla mat, kolla mejl, tagit en dusch någon gång ibland.. och så. Ja ni hör ju hur det låter! Helt jevla sämst!
Så nu mina barn ska jag få ett liv. I och med den hära flytten som jag precis gjort/gör. Jag flyttar från ruggiga, gamla, kalla, blåa linjen och smutsiga jävla disk i diskhon Husby till stans lugnare och äldre del in till ett mycket fint litet rum med bra förvaring och 3-4 meter högt i tak tillsammans med världens snällaste hyresvärd som är en gammal vän till familjen. Hon har en katt också :)
En fin lägenhet på östermalm alltså!
Det tar mig förövrigt numera en kvart att GÅ till Stockholms central :)
Sen ska jag börja leva igen också. Plåta, leva, festa, leva, ta nya pollar, söka bättre agenturer som kan ge mig lite flashigare jobb med lön!? träffa vänner, plåta sönder, festa sönder, ja, bara live fuckin life <3
Pallar inte hanka mig fram längre. Ska det va så ska det va. Its all or nothing lixom. Vi börjar nu. Sommaren är ju på väg.
I väntan och förväntan på tvättstugan som jag kidnappade i Husby förra veckan innan min flytt. Hade varken duschat, sminkat eller klätt på mig då jag inte hade något rent. Fantastiskt :)

Kommentarer

  • Toris säger:

    Livet börjar nu babe! Ska blir den bästa sommaren!

    2012-04-10 | 00:04:53
    Bloggadress: http://toraflink.se

Kommentera inlägget här: