Lemontea

Aldestam.se

Kategori: Modeling

Här kommer reklambilderna jag plåtade för Aldestam.se, bröllopsbutik på nätet, för ca 2-3 månader sedan.
Har inte orkat att lägga upp dem tidigare dock för jag var alldeles för lat hehe..
Men här kommer dem! Vi var uppe på en fin gammal gård/herrgård i Enånger (Hälsingland?) och plåtade. Stannade en natt i deras gäststuga.. Det var ett äventyr..

Jag blev riktigt nöjd med de här bilderna då fotografen var grym, kläderna och accessoarer var skitsnygga och miljön (typ skitig herrgård) var riktigt fin att plåtas i :) Vi var tre modeller på plats som alla skulle göra reklam för Aldestam.se och vi hade alla fått olika områden att jobba inom. Mitt område var underkläder och accessoarer. Smickrande. Arbetet tog heeela dagen och sent på kvällen åkte jag hem tillsammans med en av de andra modellerna. 4 timmar i bilen gick förvånansvärt fort :) Fotografen till denna plåtning hette Daniel Vo och vi ville väldigt gärna samarbeta igen. Han var bra!














Aldestam Bridal Commercial Shoot
Model: Helena Rosenblad
Makeup: Cecilia Natander
Photo: Daniel Vo
Location: Enånger, Sweden



Kommentarer


Kommentera inlägget här: