Lemontea

Hard work, work!

Kategori: Life

Och om någon undrade vad jag höll på med så kan jag säga att jag är hemma i Dalarna på semester och tränar, jobbar, har det gött, försöker bättra på min medfödda obefintliga solbränna och träffar lite fina folk då och då. Känns riktigt bra :)
Men ni kanske undrar om jag laggt modellandet på is lite grann? Och ja, det har ofrivilligt blivit så i och med flytt, nytt jobb, oengagemang och livet i allmänhet men nu - nu händer det grejjer ska ni se!
Är i skrivandets stund i full färd med att skriva mejl och ansökningar till viktiga personer inom modellbranschen och ska inom kort skriva på kontrakt för inte mindre än 3 agenturer! Och fler lär det bli för detta är bara dem som kontaktat MIG, och så brukar det inte vara. Modeller brukar kontakta agenturer för att ansöka om medlemskap hos dem och inte tvärtom. Så jag känner mig lyckligt lottad med jobb som kommer till mig :) Nu måste jag bara se till att få iväg alla tusen mejl, göra alla viktiga jobbsamtal och till sist fixa klart min kommande hemsida så att alla viktiga kontaker som vill använda sig av mig utanför agenturena (frilansar också) kan kontakta mig och få lte hum om vem jag är osv. Känns rätt fett alltså. Bara jag får iväg allting. Men det ska nog gå. Snart så syns vi :D Är grymt taggad!

Kommentarer

  • Ann Kykyri säger:

    Va roligt för dig, grattis till agenturerna :)

    2012-07-07 | 07:39:47
    Bloggadress: http://kykyri.blogg.se/

Kommentera inlägget här: