Lemontea

Lifestyle

Kategori: Life

ÅÅh, jag har precis ätit världens godaste middag (som jag lagade till mig själv dessutom?!) bestående av kött, mmm och grönsaker i rödvinssky med olivolja som jag lagade i ugnen så att det blev lite knaprigt på utsidan och riktigt saftig och sådära härligt köttigt på insidan som man bara älskar, tillsammans med lite kryddor och en härlig söt-sur-stark sälta.. mmmmmmmmm.
Haha, omg jag vet att dom kallar mig för största smak och mat-älskaren, men fan så sant det är!
Men jag försöker att bli liite mera Low Carb så det går bra intalar jag mig. Äter ju fortafarnde kolhydrater, men kanske inte precis lika mycket. Hoppas att det går bra. Att det hjälper mot feta lår och min bootie som kan växa en decimeter i omfång bara den går förbi ett café hehe ;)
Fast killar gillar ju tydligen sådant eller hur? Synd att modellvärlden inte riktigt ser ut som i verkligheten, då hade det varit helt andra tjejer som stod modeller för det största och mest prestigefyllda varuhusen. Nog om det.. kanske kan gå in på det mera senare. Jäkla branch alltså..
Men! whats up with Lifestyle undrar ni?
Jo, det ska jag berätta :)
Förra veckan så hade jag min första plåtning (TFP) på ca 3 månader.. och vi plåtade i temat "Lifestyle" alltså livsstil, men bilderna skulle nog också lätt kunnat klassats som commercial-bilder. Alltså typ klädkatalog. Skitenkelt och skitkul samt såklart grymt snyggt! :) Bilderna tog jag tillsammans med fotografen Andreas Kettunen som jag plåtat några av mina bästa bilder tillsammans med förrut. Det roliga var att vi båda tyckte att det var så kul och blev så bra bilder att vi ville plåta igen - snart! Så nu är jag här - kvällen innan min andra plåtning på samma tema och fixar mig inför morgondagen. Ska strax plocka ögonbryna och typ klä ut mig till spöke (alltså göra ansiktsmask). Sen så blire sängen för imorgon blir det en lång och fin dag med plåtning, pojkvänsfika och shopping på stan med kärleken i solen. Ååå så bra det känns nu allting.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: