Lemontea

musik

Kategori: Estetic Inspiration

 
Något som ger mig sådär väldigt (otroligt) mkt inspiration till att modella, måla, dansa, leva, ja allt - är musik. Det ger mig inspiration till ALLT, och det är soundtracket till mitt liv - som för de flesta antar jag. Men ibland tro jag att jag är i mera behov av det än andra. Mitt liv finns inte utan musik. Jag tycker inte att det finns någon konstform som uttrycker så mkt själ som just musik. Därför är det ju ganska logiskt att jag inte kan överleva utan det. Man kan inte leva utan en själ lixom, eller hur? 
 
 
Så, med det sagt så hade jag en väldigt "inspirationsfylld" helg. I lördags var jag på hemmafest, Varför sova tänkte jag så jag var uppe till halv nio på morgonen innan jag ändå somnade (ovärt) och vaknde vid.. ett? tre? spela roll. Ingen mer alkohol på ett tag iaf.
 
Ja, jag hade väldigt mkt inspiration dagen efter så jag tänkte igen "vem behöver sova? skit i sömnen! jag lever här och nu!" såå, jag var uppe och målade tavlor hela natten till klockan 6 på morgonen. Då skakade min kropp av trötthet och hjärtklappning pågrund av "utmattning" (skittöntigt) så jag gick väll och la mig då. Hehe
. Resultatet ska ni få snart. Jag blev riktigt nöjd iaf. Man ska måla det man känner. Då blir det bäst. Oavsett vad det handlar om. Gör det som känns allra mest bara. Då blir det bäst. Det gjorde jag. Nu känner jag mig rätt fri igen. 
 
coming soon*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: