Lemontea

Överdrivet taggad!

Kategori: Life

 
Just nu är jag sådär överdrivet taggad och peppad och glad och sprudlande att jag nästan inte kan sitta still! :D är som en flygande studboll! Varför? jo, men det börjar ju bli höst! hehe ja, det kanske låter konstigt men jag älskar verkligen hösten och kylan (^^) . Solen och alla vackra färger, det assnygga modet och att man går tillbaka till rutinerna igen (vilket innebär festa) och längtar tills imorgon för då blir det uttgång igen! yes, yes och på lördag också - det blir tvådagars pluss en massa tårta på söndag för då fyller min pojk år ;)
 


 
Förra helgen var vi också ute , jag och Freddy, och vi hade så jääkla roligt! Började och avslutade kvällen på Hells kitchen där vi dansade röven av oss (och strumpbyxorna hehe) tills stägning - och då var stället fortafarnde packat. Klockan 5 på morgonen. Vi lyckades väll kom hem efters lite spring sisådär 6-halv sju på morgonen och så somnade jag typ vid halv åtta efter lite nattmat. Hihi. Sen gick jag upp klockan 2 och började jobba tre :) - like a boss.
 
Hoppas på en ännu grymmare helg imorgon <3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: