Lemontea

Happiness

Kategori: Life

Jahapp, den här dagen började oxå rätt bra :)
 
Fick ett trevligt mejl där det stod: 
"Hej vill du komma till oss på Finest Awardspå onsdag? Du plus två vänner är varmt välkomna. Gratis inträde, ingen kö" :D - man FÅR tycka om sig själv och sitt liv! 
 
På dagen där ska jag också gå till Stockholmsgruppen och ta lite pics till min nya profil hos dem, boka in ett möte med commercial-avdelningen och hämta en liten försenad julklapp från dem till mig. På lördag är det sedan plåtning i studio med Leopard-tema och på söndag är det plåtning med Paolo Roversi-tema. Yay!
 Känns ganska så fett nu :)
 
 
 
 
Och ja, jag orkade inte blogga om det (för jag är lat och upptagen) men förra veckan gick jag 2 privata visningar under Fashion week här i Stockholm för Richmond design och Rypa. Väldigt mycket snygga cocktailklänningar. Ska lägga upp lite bilder på det sedan när jag får dem skickade till mig. Ja, vad säger man? Tack livet
 
 
 
 

Kommentarer

  • Sara C säger:

    Du är så grann!

    2013-02-16 | 15:20:59

Kommentera inlägget här: