Lemontea

2013

Kategori: Life

Vaknade runt 17 idag. Det var ju nyår igår ;)
Så jag tänkte ta och fösöka ställa tillbaka mitt dygn nu. Antingen får jag gå och sova typ innan 3 inatt och bara sova typ 5-6h till imorgon eller så får jag vara vaken aslänge tills typ imorgon på dan och sen bara ta en powernapp och sedan sova mera tidigt på kvällen istället. Men jag tror jag vill välja att lägga mig innan 3 inatt istället. Måste ju bli lite civiliserad nu! 
 
Annars så sitter jag och jobbar som ett as på min dröm för tillfället :) 
Hemsidor ska fixas och publiceras, fler agenturer ska sökas och en massa, massa nya plåtningar (både TFP och betaljobb) bokas in hela tiden. Känns fantastiskt. jag vill, jag vill och jag kan, jag kan!
 
Verkar dock som att man måste bli en levande kalkylator för att hålla kolla på hur man gör med fakturor m.m. när det gäller betalningar. Men det är iof rätt nytt för mig också så jag antar att det kommer lossna och bli hur enkelt som helst (nästan) när jag kommit igång med det lite bara. Yeasss. 
 
Jag ser verkligen fram emot den här våren nu. Då jag ska satsa på min dröm. Och sommaren då jag ska leva omkring på en massa, massa festivaler, resor, fester hemma i härliga Dalarna/Stockholm och bara leva det fria livet. Och vad som händer i höst det får vi se. Jag har mina tankar, men i det här jobbet så får man verklugen bara se vad som händer. Ordet framförhållning eller planer är svårt att ha som modell/konstnär. Men det är ju också lite granna av charmen. Att man inte riktigt vet. Det KAN bli fantastiskt! Jag har iaf bestämt att 2013 ska bli det bästa året i mitt liv, hittils. Ja, tack. 2010 kan bli svårt att slå, men jag känner att kraften finns med mig. Jag är taggad!
 
Nu - prommenad! :D
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: