Lemontea

Night light

Kategori: Modeling









Inatt var jag ute i Farsta och plåtade med fotografen Jonas Wahlin.
Vi ville leka lite med ljus vid vattnet så Jonas hade fixat ihop coolaste "ljuspinnen", bestånde av en roller och lysdioder i olika färger. Han sprang bakom mig i vattnet och snurrade med ljuset medans jag försökte stå blickstilla i vattnet omgiven av myggsvärmar och nattbadare :). Riktigt coola bilder blev det!

Det inte lika coola var att jag har varit riktigt ordentligt förkyld hela helgen och knappt haft en röst så detta var inte det bästa att göra medans man ännu inte blivit frisk. Jag och missade dessutom pendeln så att jag fick lov å räddad av min underbara vän Tora som jag sov hos under natten :). Vad gör man utan fina vänner va?

Rolig detalj var också att Jonas bjöd mig på en burk makrill efter plåtningen eftersom att jag inte hunnit käka middag. Så hade jag ett päron i väskan också så det blev makrill hos Jonas, päron i taxin och té med knäckis hos tora som middag inatt. Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: