Lemontea

Skinnpaj

Kategori: Modeling



















Copyright © 2011 Andreas Kettunen
(Del 1/2)

Mina senaste bilder från min och Andreas Kettunens plåtning för ca 3 veckor sedan. Vi var runt Karlaplan på östermalm och svängde runt med kameror, blixtar, skinnjackor och snygga skor :) Gilla, gilla, gilla! 

Dessa bilder är faktiskt några utav mina bästa på länge och det trots att jag höll på att frysa livet ur mig under mestadels av plåtningen. De är riktigt snygga i sitt ljus, sina färger/tonerna, skärpan, oskärpan, stylingen och sminket/håret som jag faktiskt gjorde helt själv den här dagen och såklart min instats som modell för att jag verkligen vågade vara mig själv till 100 % och släppa loss. Det är då det blir bäst. Jag vet att vi är i Sverige, men man får fan säga det ändå - jag är fan grym!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: