Lemontea

Inspirationsbilder

Kategori: Modeling













Inspirationsbilderna som jag fick av Jörgen Hildebrandt inför våran studioplåtning vi hade i Lördags. Jag gillade dessa bilder starkt så jag hoppas att det färdiga resultatet blir snyggt :)
Men det är jag rätt säker på då Jörgen är en riktigt grym fotograf som plåtat för bl a king och vunnit priser för sina foton. Även Makeup-artisten Maria Tseva var riktigt duktig och trevlig att jobba med. Hon kom från Grekland och Jörgen är ju dansk så vi alla gick runt och pratade engelska med varandra under plåtningen.
 Kändes lite trés chich sådär ;)

Kolla in Jörgens tidigare bilder här - http://www.jorgenhildebrandt.com/

Tog lite fina webbcambilder för att visa hur min sminkning såg ut efter plåtningen också. Tänkte lägga upp dem strax :)  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: