Lemontea

Covergirl!

Kategori: Modeling

Varför inte se till att hamna på framsidan av Global Catwalk´s allra första nummer lixom?
:)
Måste ju bara säga att detta är så sjukt kul! Jag känner mig stolt, glad, excited, störd, förvånad.. ja, allt! Lilla jag lixom, från Orsa, från FUCKING Orsa! haha, ni vet kära vänner <3
Det bästa med hela grejen är också att av ALLA modeller som jag var och gick med under visningarna i London (det var kanske 30 stycken? erfarna!) och då var även Alasia Ballard från Top Model med, så var det JAG som fick vara på framsidan av deras allra första nummer! :`) jag är sååå glad.. rörd kanske man säger??
Tack. Tusen tack.

Kommentarer

  • Ann Kykyri säger:

    Åh grattis! :D

    2012-01-23 | 20:08:21
    Bloggadress: http://kykyri.com
  • Jenny säger:

    åå Helenis, blir typ as glad åt dig, jätte kul! :D Grattiz;)

    2012-01-23 | 21:37:19
    Bloggadress: http://jennygoestyskland.wordpress.com
  • Pernie säger:

    Vet inte vem du är, men fin bild, och GRATTIS, fan va nice! :)

    2012-01-24 | 14:04:58
  • Daniel a.k.a. "Skurken" säger:

    Hej Helena,



    Daniel här från reklamfilminspelningen igår ^^



    Det var jättekul att träffa dig :)



    Du hade sån härlig energi :D



    Hoppas allt är bra med dig så hörs vi kanske nå mer i framtiden ^^

    2012-01-26 | 14:24:11

Kommentera inlägget här: