Lemontea

Redwine

Kategori: Modeling







 
Foto: Conny Fornbäck
Make up: Viktoria Dahlgren 
Model - me.

© All Rights Reserved.
 
 
Här kommer mina senaste bilder från plåtningen jag hade med Conny Fornbäck för ett litet tag sedan. Tror det var helgen för 2 veckor sedan eller något sådant. Men ja, temat för plåtningen var rödvin, som jag älskar, så det kändes som en riktigt passande plåtning för mig. Jag och Conny har dessutom pratat i över ett-två års tid om att ha våran plåtning så det var kul att vi äntligen fick den avklarad. Ni borde kolla in Conny´s hemsida tycker jag. Han har en massa bra bilder inom temat fashion/porträtt/mat. Gillar hans idé starkt och tror han kommer bli stor inom detta. 
 
Men ja, till plåtningen - jag var till en början inte så nersölad av vin, men efter ett tag så kom vi ju på vad som blev snyggast på bild och då blev även jag mer och mer dränkt av rödvin! haha, lite fick man ju i sig oxå eftersom att jag hela tiden hade rödvin i munnen (och utanför) så jag började bli småvinglig på slutet. Gillart. Men ja, här se ni resultatet, jag har förstört mina byxor och en till plåtning med Conny ser jag fram emot!
 
Tack.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: