Lemontea

Blixtar

Kategori: Estetic Inspiration

Igår var jag på TFP-plåtning i Märsta tillsammans med Make-up artisten Ramona Svensson och fotografen Andreas Hultman. Vi hade som mål att ta lite galna/roliga/udda men snygga fashion-bilder.  Och OMG - vad bra det blev. Helt sjukt. Sitter nu här med 706 oredigerade bilder och ska välja ut mina favoriter :) Hur sjukt? Att jag ens fick tillgång till alla bilderna är ju galet. Brukar typ aldrig hända. En anleding till att jobba med denna människa igen kanske? 
 
Men vi var iaf alla nöjda och jag hoppas att det inte blir för svårt för mig att välja ut bilder. Sminkningen var också väldigt cool och det blev glitter, lösögonfransar och röda läppar tillsammans med ostyrigt hår i mittbena som vi körde på. Snyggt!
 
Det här var våra inspirationsbilder:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jävligt bra inspoo tkr jag. Fotograferna är Terry Richardsson och Viktor Vauthier - från deras bloggar.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: