Lemontea

Coldie

Kategori: Life





Sitter här och har precis ätit upp mitt middagssustitut - rågmacka och fil. Vem sa att modeller inte äter bröd?

Annars då? Jo jag har dragit på mig (eller inte dragit av mig) en förkylning för miljonte gången det här året och var därför hemma från jobbet idag. Kunde inte prata. Vilket faktiskt är ganska avgörande för mig då jag sitter och ringer runt företag hela dagarna och pratar som en galning. Jobbar som säljare i storstan nu medans karriären inom modellbranschen tagit fart. Jag har alltså slutat min fotoskola i Sigtuna nu och har förflyttat mig närmare staden. Kallhäll närmare bestämt. Tog över mormors lägenhet medans hon ändå dragit till Finnland över sommaren (finsk). Det fina är dock att jag bor tillsammans med min man/fru/nära vän/galna fotgraf Erica :)

Så modellen och fotografen flyttade ihop tillslut.

 Vi hade självklart en riktigt cool fotosession i Lördags också som jag kommer lägga upp lite senare. En antik lampskärm med volanger fick såklart vara med.

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Du borde äta havtronsbär, innehåller jätte mycekt bra saker, här är ett gott smoothie recept: björnbär 2dl havtornsbär 1dl, gärna några jordgubbar också(frusna bär) lite naturel yogurt en banan lite mjölk och om man vill lite kanel.



    bli frisk människa! puss å kram

    2011-07-07 | 13:14:45

Kommentera inlägget här: