Lemontea

Plåtning imorgon

Kategori: Life





Hej hopp!
(visst är min webbcam otrolig? hehe)

Sitter här med mitt underbara mintté och ska precis till å borsta tänderna och sova.. (inte fastna framför facebook, inte fastna framför facebook).. Har nämligen en resa till Enånger att klara av imorgon eftersom att jag ska plåta lite bröllopskläder (underkläder, accesoarer, klänningar m.m.) till Aldestam.se som är en bröllopsbutik på nätet :)

Ska bli skitkul. Det här är min första plåtning för dem och det kommer att vara fokus på underkläder och accesoarer. Vi kommer att hålla till på en gammal fin gård i Enånger där jag även kommer att sova över i en natt. Den andra plåtning jag ska göra med dem kommer bara ha fokus på bröllopsklänningar och då ska vi vara på en gammal stor herrgård i hudiksvall!

Spännande, spännande.. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: