Lemontea

TV3

Kategori: Life



I Fredags hade jag en omväxlande dag som började inne på Acnes kontor i Gamla stan där jag var på möte med bl a TV3´s VD och 2 till viktiga personer från branschen som jag eventuellt ska göra ett kommande samarbete med snart :) Sen var det iväg till Karlaplan för att möta fotografen Andreas Kettunen som jag jobbat med förrut (se bilderna med svart klänning vid industriområdet) för en TFP-plåtning runt Östermalm. Hade fixat hår, mejk och hela köret själv den här dagen och måste säga att det blev grymt! Kanske borde bli make-up artist? ;)

Sen hände något roligt: Efter att jag blivit klar med plåtningen så gick jag in på närmaste Seven eleven för att värma min otroligt frusna kropp och ringa några telefonsamtal. Köper ingenting utan går ut och beger mig mot centralen för att ta tåget hem. På vägen till centralen så får jag för mig att låna donkens toa och upptäcker där att jag inte har min älskade gamla tegelsten till hands.. Va fan..? tänker jag och börjar leta frenetiskt överallt, ringer till den från okända människors telefoner och går tillbaka hela jäkla vägen till seven eleven och tittar under alla bilar typ 2 gånger! Letar även inne på seven bland hyllor och godis samt ringer den ett hundratal gånger. Signaler går fram men ingen svarar. Kul. Så nu gott folk får ni nå mig på Facebook. Jag har ingen telefon och är för kär i min gamla ovärdeliga nokia för att köpa en ny. Kul dag ändå typ

Kommentarer

  • Ann Kykyri säger:

    Spännande att höra vad du har för kommande projekt, det verkar gå riktigt bra för dig :)

    2011-10-27 | 07:17:12
    Bloggadress: http://kykyri.com

Kommentera inlägget här: