Lemontea

Sick girl

Kategori: Life

 
Idag ser det mest ut såhär:
 
då jag är rätt FÖRkyld. 
 
Missar jobb och Etoall´s lilla exhibition at F12, men imorgon ska jag förhoppningsvis inte vara så dödsjuk att jag måste stanna hemma. Det suger verkligen att vara sjuk. Det är så hiimla tråkigt! pluss att man blir fattig, uttråkad och fet - man kan ju inte träna precis :P
 
Imorgon ska jag iaf jobba, sen hem och sova, lördagen ser roligare ut för då är det först jobb på dagen och sedan ska jag träffa en vän och gå på realese-fest på kvällen - på något ställe som var en blandning mellan skivbolag/nättidning/djställe. Coolt iaf. Nordic light Hotel kommer det hålla till på. Sen på söndagen är det jobb på kvällen och om jag inte gått och laggt mig allt för sent (eller för tidigt) kvällen innan så ska jag försöka att komma iväg på min fina systerdotters 4-årskalas en sväng innan jag börjar :) 
 
Och vad händer på måndag? Jo, det är ju Sthlm fashionweek som drar igång! :D asum, asum, asum! Jag ska dock inte gå som modell men kommer att besöka någon visning som gäst iaf :). På måndag håller Carin Wester  öppen visning i kungsträdgården någonstans - kolla Sthlm fashionweek´s hemsida för adress m.m, och då  tycker jag att alla som inte gör något annat (typ jag, som jobbar..) borde gå dit och titta. Fatta vad grymt lixom! Inte många som överhuvudtaget får kolla på dessa visningar då man typ måste vara speciellt inbjuden eller kändis osv. Så ja, passa på att gå! Tisdagen är oklar än så länge, kan hända att jag jobbar, har en jobb-plåtning inbokad eller går och kollar på någon visning - eller shoppar. Onsdagen däremot kommer att bli grym. Varför? jo, först har jag en "hemlig" casting inne i stan för ett stort projekt som jag inet vill tala om nu hehe ;) och sedan har jag fått en inbjudan till lagoms visning att gå på vid 2, äta något och sedan dra ut vid 17 för då drar hela fashion night out igång! Grymt jue :D 
 
För alla som inte vet det så är det den stoora avsutingsfesten på fashionweek med en massa roligheter som inträffar. Ni borde verkligen kolla in http://mercedesbenzfashionweek.se/ för alla scheman, visningar, events osv. 
 
kommer bli bäst! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: