Lemontea

En vecka!

Kategori: Life

Om en vecka är jag hemma i Dalarna igen! :D
Yay, yay, yaaay! Så himla taggad jag är alltså. Jag har verkligen längtat och varje dag. När jag går upp gör allt det där som man gör (städar, tvättar, diskar, sminkar sig, snörar på sig jobbskorna) så vet jag att jag gör detta med målet att jag snart är hemma. Snaaaaaaaart är jag fucking där. Hemma i Orsa med alla i familjen, alla djuren (goosingar), alla mina bästa fucking jävla dalmaskompisar som inte någon kan slå, alla bekanta, okända som ökända, som ovänliga som vänliga som man inte vill stöta på men som man ändå stöter på för att man ju ändå bor i en liten kaffekopp som bara rymmer 7000 pers. Och vi alla möts ju någonstans. Typ på Helikon, Ica eller Statoil. Eller när man köper sin bakispizza på Amore - alltid. Underbart. Nej, jag längtar verkligen efter småstadslivet igen. Jag menar, alla känner ju ändå alla och det är en väldigt fin charm i det. På gott och ont. Men mest gott måste jag erkänna.
 
 
Och jag kommer att få gosa med min saknade bästa gose Bule-mul ^^
 
 
 
 
   
 
  
 
Bull, Bull, bull <3 
 
Och en massa julgodis, julmys och julfilmer såklart. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: