Lemontea

2011

Kategori: Life

Här kommer en liten uppdatering av vad som hände under 2011. Del 1 av 4. Januari till Mars :)


JANUARI


Året började med att jag hade den största inlämningsuppgiften på hela terminen och den pluggstressen gav mig och mina kära vänner partydille så vi festade en, två, tre kanske fyra dagar i veckan.. (fyllde år också) inte så smart kanske men kul som fan dock. Fick streptokocker på köpet. Mumma.

Bästa bilden från min födelsedag btw. Sade allt om hur stämingen var :)
*
Bilderna som togs utav min kära vän och yberduktiga fotograf Amanda under jullovet publicerades på hennes blogg. Bilderna är på mig och min allra bästa, bästa vän Anna.
*
Blev tillsammans med den här fina pojken bara någon vecka efter min födelsedag :)
*
Hade en kylig fotosession med Erica en januarimorgon.
Foto: Erica Eriksson © All Rights Reserved
*
Plåtade i en fantastisk balklänning som var värd 10 000 kr..
Vi var ett team på mig, fotograf, pojkvän och Erica som var ute och plåtade i en kyrka på en ö, nära Bålsta.
*
FEBRUARI

Var och plåtade en av mina hitills bästa fotosessioner med superfotografen Peter Bengtsson, 1208.se. Vi var ett superteam med make up-artist som sminkat för Sthlm fashionweek m.m., stylist som var astrevligt och tog med sig en blå vintage diorklänning som jag fick bära (Yay!) och självklart Peter som inte behöver mera lovord - han är så himla grym iaf :)
Foto: Peter Bengtsson Knochenhauer © All Rights Reserved
Make Up: Karin Törnqvist
Styling: Frida Walström

(den här har ni sett förr va?)
*
Var och såg Lizzie med coola folkisvänner på söder.

*
Var och plåtade lite city-chick-fashion med Erik Flyg på söder.
Bilden ovan är för övrigt en av mina allra bästa bilder enligt mig.
Foto: Erik Flyg © All Rights Reserved

*

MARS

Åkte hem till Orsa en vecka i mars för att plåta bilder till mitt fotoprojekt som jag höll på med i Sigtuna. Samt såklart för att umgås med familj och vänner som var hemma över sportlovet. Mitt projekt handlade om djur och hurvida kärleken dem emellan är ömsesidig. Svår fråga. Kände att jag tog mig vatten över huvudet, men bilderna blev bra tycker jag. Inser nu när jag tittar tillbaka på bilderna att jag nog kan vara en jäkligt bra fotograf om jag bara har inspirationen och engagemanget. Borde börja plåta igen. Alla bilderna går att se på min förra blogg Nennaz.blogg.se





*

Men såklart kunde inte jag och min underbara, bästa, bästa, Martin slita oss från att balla ur med kameran, galna poser, té, ostmackor och mjölk framför hans kylskåp klockan ett på natten. I Orsa. Å, så jag älskar dig <3







*

Hade en riktig kylig fotosession med Oskar Zander, Anja Prigoda och Jessica Johansson ute på Östermalms gator. Tror stället hette Garnisonen om jag inte är totalförvirrad..? Trots kylan så blev bilderna riktigt bra!





Foto: Oskar Zander © All Rights Reserved
Make Up: Anja Prigoda
Styling: Jessica Johansson

*

Min lilla mistress Anna var och våldtog mitt rum på skolan i Sigtuna i en vecka/10 dar trots stränga lagar mot prostitution..
En kväll ställde jag, frugan och mistressen till med fest/kalas/fotosession inne på en av handikapptoaletterna nere i konstkorridoren. Resultatet ser ni nedan. Önskar vi hade fått mera bilder från denna kväll men bilderna försvann tyvär på skolans datorer.



Foto: Erica Eriksson © All Rights Reserved

*

Hade några galna utekvällar med de bästa partypolarna Tora, älskling och Matte m. fl.





*









*







Kommentarer


Kommentera inlägget här: